top of page

Stel je eens voor

Openbaar·11 leden

Even voorstellen, Barend Wouters

Ik ben Barend, 26 jaar oud en lid sinds 2017. Ik ben opgeleid als werktuigbouwkundig ingenieur en werk als automation engineer bij een bedrijf wat gietijzeren producten bewerkt voor vrachtwagens en tractoren. Vreemd genoeg heb ik ondanks mijn technische opleiding helemaal niks met LEGO Technic. Ik ben meer iemand van de klassieke steentjes en city achtige layouts, maar wel vol met modulairs. Ik bouw dan ook zowel de officiële modulaire huizen als eigen creaties. Daarnaast heb ik iets met treinen, op het eerste event wat ik in 2016 draaide had ik een vrij grote spoorbaan bij met weinig mocs. Sindsdien ben ik mee steeds meer gaan toeleggen op het bouwen van modulairs en hier exposeer ik dan ook regelmatig mee.

Daarnaast ben ik bezig met het bouwen van een hele serie trucks gebasseerd op set 3221 die jullie vast al eens voorbij hebben zien komen in de whatsapp groep of op een van de evenementen.

Naast het bouwen met LEGO heb ik ook het voorrecht om als bijbaantje bij een LEGO winkel in hartje Nijmegen te mogen werken. Niks is zo leuk als het helpen van kids, ouders, opa's en oma's, of juist jongeren en volwassenen bij het vinden van die ene set die een glimlach op hun gezicht toverd.

Ik hoop jullie een keer te ontmoeten tijdens een evenement of bij de Blokkenpiloot in de winkel.

Tot gauw.

Barend

32 weergaven
Miembro desconocido
29 may

Leuke voorstelronde Barend!

Over

Hier is ruimte om wat over jezelf te vertellen.

leden

Volgen

• Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Adres

Beijensweide 44, 6191 EK Beek

Disclaimer: LEGO® is een handelsmerk van de LEGO® Company.

Dutchbricks is geen eigendom, wordt niet geëxploiteerd, gesponsord of erkend door de LEGO® Company.
Afbeeldingen van LEGO® sets vallen onder het copyright van de LEGO Company, alle andere afbeeldingen vallen onder het copyright van Dutchbricks.

©2020-2025 door Dutchbricks.

bottom of page