Hallo allemaal!
Vanmiddag was onze eerste algemene ledenvergadering en daar werd me gewezen op dit forum.
Aangezien ik in coronajaar 2020 lid ben geworden van deze mooie club, maar me nog nooit 'officiëel' heb voorgesteld: bij deze!
Ik ben Roel Killaars, 42 jaar en sinds 2020 woonachtig in Neerbeek. Ik ben getrouwd met Sandra en de papa van Lewis (4 jr) en Abby (8 maanden nu). Verder hebben we twee teckels, Harley en Hummer.
In het dagelijkse leven ben ik bouwkundig tekenaar / modelleur bij Novaedes Architecten en Constructeurs. Een afwisselende job waarbij de aanleg voor (bouw) techniek ten volle wordt benut...
Al van kleins af aan werd ik aangestoken met het LEGO-virus. Ik heb in al die jaren dan ook een behoorlijk grote bulk aan LEGO verzameld. De laatste jaren ben ik vooral bezig met kermis-attracties na te bouwen in de schaal 1:20. Vaak een technisch, uitdagende bezigheid, wat mooi aansluit bij mijn liefde voor techniek. Wanneer ik met LEGO bezig ben kan ik mijn hoofd helemaal leeg maken. Heerlijk.
Naast LEGO maak ik ook muziek; ook iets wat ik al van kleins af aan doe. Ik heb bijna 25 jaar lang slagwerk gespeeld bij de Harmonie in Reuver (waar ik oorspronkelijk vandaan kom). De laatste jaren speel ik drums bij een Limburgse Bigband. Ook een hobby die je echt al uitlaatklep kunt benutten!
Ik heb sinds 2020 al een aantal keren op een Bricktopia Expo gestaan. Fantastisch om te zien hoe iedereen van onze club op zijn eigen manier is gefascineerd door dat welbekende Deense steentje. Dat je van LEGO echt (bijna) alles kunt maken wordt wel bewezen op deze events! Ik heb inmiddels al kennis mogen maken met velen van jullie en ben blij deel te mogen uitmaken van zo'n mooie club. Ik ben druk doende om het LEGO-virus over te dragen aan mijn zoontje....iets waar we gelukkig niet voor in quarantaine hoeven ;)
Nou dat was Roel in het kort haha!
Oh ja, mocht je het leuk vinden om te volgen met welke bouwsels ik zoal bezig ben: ik ben op facebook en instagram te volgen als AR-KAYE Brickdesign....
Groetjes Roel Killaars