Bram Patelski
Hallo allemaal,
Fijn dat er nu een echte DutchBricks website is.
Zelf ben ik pas kort lid en Corona heeft meteen roet in het eten gegooid. Nadat ik in 2019 in Overloon heb mogen proeven aan een dag Bricktopia met een deel van mijn UCS Star Wars modellen, was het eigenlijk meteen duidelijk: "Muggles" vertellen over onze passie is ontzettend leuk.
Iets over mezelf:
* Ik ben Bram Patelski en woon samen met mijn vrouw en zoontje in Roermond
* Bouwjaar '78 betekent dat ik nu 42 jaar ben
* Maar ook dat ik in mijn Lego-jeugd de populaire Futuron, Blacktron, M-Tron en Space Police heb meegemaakt.
* De trip naar Legoland Denemarken, die ik in mijn jeugd nooit heb kunnen maken kwam alsnog begin jaren '00 en sindsdien heb ik menige Euro aan Star Wars Collector's edition modellen gespendeerd.
* Enkele jaren daarvoor ben ik als ICT-er aan de slag gegaan met software development en de laatste jaren combineer ik dat steeds meer met privacy & security.
* Vandaar dat ik ook geen Facebook producten gebruik (zoals ook WhatsApp en Instagram)
Ik sta te popelen om weer eens op een BrickTopia beurs te staan en met jullie ervaringen en ideeën uit te wisselen voor MOCs. Ik heb een belachelijk idioot groot idee in mijn hoofd en probeer de logistiek daarvan met behulp van software te tackelen.
Met vriendelijke groet,
Bram
Dag Joost,
Nee, ik heb er nog geen topic voor aangemaakt. Het is een lange-termijn project en eigenlijk wil ik niet dat iemand anders met meer tijd met het idee aan de haal gaat. De software die ik ervoor bouw zou misschien wel interessant kunnen zijn om hergebruikt te worden.
Groetjes,
Bram