Even voorstellen - Peter Kerff
Hoi iedereen - Ik wilde me voorstellen - Peter Kerff 59 jaar - getrouwd met de lieve Petra - samen 2 zonen - die inmiddels volwassen kerels zijn en rijk aan 3 kleinkinderen.
We wonen en werken in Kerkrade.
Ik ben samen met mijn vrouw en kinderen ondernemer - Ik zelf zit meer in de bedrijfsadministratie - belastingaangifte hoek - begeleiding van startende ondernemers - maar 1 van de bedrijven is ook bewindvoeringen en mentorschappen en curatorschappen.
Dus ik was veel bezig - druk en geen tijd en in het kader van onthaasten - voorbereiding op een eventueel toekomstig pensioen wilde ik me eens met andere dingen gaan bezig houden.
Vroeger veel gevechtssport gedaan - maar dat geprobeerd en tot de ontdekking gekomen dat ik toch een dagje ouder ben geworden - ben een paar jaar lid van een mannenkoor geweest - maar door corona de aansluiting verloren.
Vorig jaar met een kerstdorp begon - was een klein begin van 4 huisjes wat uitgegroeid is naar de lengte van 3 grote baseplates lang en 2,5 baseplates breed - een bergje maken was een uitdaging - de hoeveelheid stenen plus de duur - hoeveel tijd het bouwen kost.
Maar mijn vrouw is aangestoken - dit jaar kerst (2023) mag ik de hele kast gaan gebruiken (ben benieuwt, deze heeft een lengte van 3,30 meter)
Kleindochter komt ook helpen bouwen en mijn jongste zoon is met zijn Harry Potter liefde begonnen.
Ik zelf heb geen thema - buiten kerst en wil me richting treinen en alles daarom heen gaan oriënteren.
Heb nu een kamer thuis als Legokamer bestempeld - daar komt een werktafel en dan wil ik mijn magazijngebouw verder gaan uitbouwen. Ik hoop binnen de vereniging ideeën te kunnen opdoen en vooral te leren met lego zo goed en realistisch mogelijk te bouwen.