top of page

Stel je eens voor

Openbaar·11 leden

Patrick de Klerk

Bestuurslid

Dutchbricks lid

Patrick de Klerk

Zoals overal, moet er één beginnen. Dus laat ik de spits afbijten in deze categorie 😎

Eerst wat feitjes:

• Ik ben dus Patrick de Klerk, en woonachtig in Neerbeek (Zuid-Limburg).

• Op het moment van schrijven, 45 jaar

• Getrouwd met Svenja.

• Wij hebben één zoontje die (meestal) luistert naar de naam Tobyas en nu 10 jaar is.

• In het dagelijkse leven werk ik in de ICT, bij Nederlands grootste Penioenfonds. Ik heb daar momenteel twee functies: - Devops Engineer, met expertise gebied op AV, Telefonie en Printing. - Technisch Projectmanager Workspace

Vroeger heb ik heel veel met Lego gespeeld, en had bij me ouders thuis een hele zolder tot mijn beschikking. Ik had toen voornamelijk City en 12v treinen. Toen de middelbare schooltijd aanbrak, is de Lego aan interesse weg gezakt, maar heb het nooit weg gedaan. Toen mijn zoontje ook interesse voor Lego begon te krijgen, heb ik

ook mijn oude Lego weer van zolder gehaald. Als je dan er samen mee bezig bent, dan kriebelt het toch weer. Zo is voor mij een nieuwe hobby ontstaan, waar ik na een drukke werkdag ook rust in terug kan vinden. In 2017 ben ik lid geworden van de euregionale LEGO® vereniging Dutchbricks. Was met hun in aanraking gekomen op een beurs die zij organiseerde in Beek. Van deze mooie vereniging ben ik sinds januari 2020 ook de voorzitter geworden. Helaas hebben we in 2020 weinig beurzen en activiteiten kunnen organiseren. We hebben dan ook In 2021 gezocht naar mogelijkheden die paste binnen de maatregelen. Daardoor hebben we toch een paar leuke activiteiten kunnen organiseren dat jaar. 2022 het derde jaar waarin ik voorzitter was, was eigenlijk bijna alles allemaal weer normaal. Mooie activiteiten kunnen draaien, en mooie geldbedragen voor onze goede doelen binnen gekregen. De kroon op het werk, was het telefoontje van LEGO in november, om mij mede te delen dat Dutchbricks was toegelaten tot de Erkende verenigingen van de LEGO Group. Ik sta altijd open voor vragen en suggesties, dus schroom niet om te reageren. Ook als je meer wilt weten over Dutchbricks, vertel ik je daar graag meer over.

Groet, Patrick

31 weergaven
Unknown member
May 29

Hoi Patrick,

Ik ben sinds vanavond forum lid, en mogelijk/hopelijk over een tijdje dus ook DutchBricks lid.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je 12V verzameling (die je gelukkig niet hebt weggedaan!). Dus als je dat ooit in een topic wil delen heb je iig al 1 lezer ;)

Over

Hier is ruimte om wat over jezelf te vertellen.

leden

Volgen

• Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Adres

Beijensweide 44, 6191 EK Beek

Disclaimer: LEGO® is een handelsmerk van de LEGO® Company.

Dutchbricks is geen eigendom, wordt niet geëxploiteerd, gesponsord of erkend door de LEGO® Company.
Afbeeldingen van LEGO® sets vallen onder het copyright van de LEGO Company, alle andere afbeeldingen vallen onder het copyright van Dutchbricks.

©2020-2025 door Dutchbricks.

bottom of page